Canadian dentist startup visa

توسعه کسب و کار بین المللی در حوزه پزشکی و سلامت

حوزه پزشکي و سلامت يکي از بخش هاي مهمي است که در جهان به دليل جابه جايي هزينه هاي بسيار زياد به عنوان يک صنعت پرسود شناخته ميشود. هدف از راه اندازي استارتآپ هاي سلامت طراحي و راه اندازي کسب وکارهايي است که بتواند بخشي از مشکلات بيماران و عموم مردم در اين حوزه را مرتفع کند. راه اندازي اين استارتاپ ها علاوه برآنکه باعث کاهش هزينه هاي بيماران ميشود، مزايايي مانند نزديکي بيماران به پزشک و دسترسي سريع بيماران به اطلاعات سلامتي خود و تحليل آن را در پي دارد.

در ویزاپلنر همراه پزشکان، دندان پزشکان، داروسازان و دیگر کسب و کارهای مرتبط با حوزه سلامت و پزشکی هستیم تا استارتاپ خود را از مراحل اولیه تا ثبت و ورود به بازارهای بین المللی توسعه دهید

 

اگر میخواهید یک کسب و کار در مقیاس جهانی داشته باشید از کانادا شروع کنید.

 

استارت آپ ویزای کانادا در جهان و در نوع خودش اولین است، ارتباط ایجاد کردن کارآفرین‌ها با سازمان‌های خصوصی باتجربه‌ منطقه که در کار کردن با استارت آپ‌ها خبره‌اند.

کانادا کارآفرین‌ها را می‌خواهد. برخلاف برنامه‌های کشورهای دیگر، ویزای استارتاپ کانادا موقتی یا دارای شرایط نمی‌باشد.

متقاضیان موفق این برنامه در صورت کسب نامه حمایتی از یک سازمان مورد تایید اداره مهاجرت کانادا قادر خواهند بود تا به سرعت اقامت دائم اخذ کنند.

  • برنامه ویزای استارت آپ کانادا به اقامت دائم منجر می شود
  • به کارآفرینی و تملک کسب و کار می پردازید
  • نمره آزمون زبان کمتری نسبت به بقیه روش ها نیاز دارید
  • محدودیت های سنی کمتری دارد
  • استارتاپ ها می توانند رشد ناگهانی و سریع داشته باشند
  • محدودیت های کمتری برای رشته تحصیلی و کاری دارد

با ویزای استارت آپ، کانادا نوع جدیدی از کارآفرینی را برای افرادی مورد هدف قرار داده است که پتانسیل ایجاد شرکت های نوآورانه ای درخاک کانادا را دارند.

اگر پزشک، دندان پزشک، دارو ساز و یا فعال در حوزه سلامت هستید همین حالا با ما تماس بگیرید تا با با شما در ارتباط باشیم :